Inlägg: 1694982
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå i Strömsund
hellge: Dålig markering där. Man missar Pettersson mitt i slotet. Synd för Modo har varit bra även i andra. Många hyggliga spelvändningar, men inte lika heta chanser framåt.
+ 1
modomille:
Det är på ÖA för 99:-