+ 1
Inlägg: 1694991
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå i Strömsund
J F K: Synd att svärta ned sidan med icke-hockey, när det pågår match. Min närvaro bidrar tyvärr så jag tackar för mig. Hejsvejs!
+ 1
På Skellefteås forum är de dock mest korkade för de kallar sitt lag för AIK utan att förstå att det finns ett riktigt lag som heter aik.