Inlägg: 1695047
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå i Strömsund
J F K:
Alltså Wallsson är så jobbig att lyssna på, redan less på honom och det är bara försäsong.
Visst fan körde han sin patenterade "Vi blir hårt straffade", det enda som fattades var att han skulle nämnt något om hur dom investerat inför tredje.
Dessvärre slutar vi helt spela ett tag och släpper in dem.
Skellefteå skjuter nästan uteslutande från backarna. Rätt få farliga chanser sett till puckinnehavet. Wallsson arrogant som vanligt pratar bara om Skellefteå.
Kul att Hinken fått ett uppgift förutom att hålla i taktiktavlan. Han får göra intervjuer.