Inlägg: 1695061
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå i Strömsund
Rytter: Växjö var förbluffande överlägsna faktiskt. Svensson var bäste spelare i saik och det säger en hel del.
Yoda Marklund:
Nej det var rätt kul att lyssna på hans "hårt straffade" i finalen faktiskt. Såg ut som Växjö lärt er en del om hockey och hur man jobbar sig in i matcher när offensiven klickar. Finalen var kanske nyttig för er.