Sv: MoDo - Sundsvall och MoDo - Timrå i SCA-cupen
Rytter: känns som Modo spelar en internmatch. Inte mycket koncentration o fart.
Blir lite avslaget o oinspirerat. Skulle man ge ut plus så får man gräva en hel del.