+ 1
Inlägg: 1695553
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Sundsvall och MoDo - Timrå i SCA-cupen
MorganaLefaey: visst ja. Glömde skriva 2-1 till Sundsvall.
Men nu verkar man ta i lite mer.
Men nu verkar man ta i lite mer.
Spela med tempo o försöka vinna tyckte jag mig läsa någonstans. :)