Jesse: det gör det nog. Irriterar mig bara på att jag kommer betala för tik matchen o reta upp mig igen på den. :)
Inlägg: 1695558
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Sundsvall och MoDo - Timrå i SCA-cupen
MorganaLefaey: Japp. Modo fullständigt omotiverade. Ett par yngre killar försökte i alla fall, men resten var helt djävla värdelösa. Det här gav absolut ingenting.
Kul att höra fågelholken Grandin prata om hur viktigt det var att vinna innan matchen.
Kul att höra fågelholken Grandin prata om hur viktigt det var att vinna innan matchen.