Gusse: sjukt vilket övertag dom har på oss... man kan inte skylla på träningsmatch om man släpper in så här mkt mål. Modo spelar ett försvarspel man inte behärskar.
Inlägg: 1696564
Svarskommentarer
Sv: Truppen 15/16
snowden: Tror snarare att vi spelar ett spel vi ej behärskar över hela banan. Eftersom vi checkar så hårt så går alla bort sig och det blir stora ytor för motståndarna. Vi har ej heller den backbesättning man kanske behöver ha för att kunna kliva fram och checka så hårt som vi gör.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar