Inlägg: 1696570
Svarskommentarer
Sv: Truppen 15/16
MorganaLefaey: Sparka alavaara. Jag har nog aldrig varit med om en mindre engagerad coach i hela mitt liv. Jag blir bara förbannad när jag ser den där killen stå som ett djävla ufo period på period utan att tillföra ett djävla dyft. Backspelet är fullständigt horribelt och han gör inte ens ett försök att tillrättavisa en enda gång.
Sedan syns det att Modo har en hel del riktigt bra spelare. Man är stundtals riktigt fyndiga, men INGEN lär dem något. Olofsson hade inte en enda gång rätt i försvarsspelet och Possler var inte mycket bättre. Huras i all ära, men han kan inte göra allt ensam. Som det är nu hade han haft mer hjälp om matchläkaren hoppade in i båset än de två tuggummituggande nickedockorna.
Sedan syns det att Modo har en hel del riktigt bra spelare. Man är stundtals riktigt fyndiga, men INGEN lär dem något. Olofsson hade inte en enda gång rätt i försvarsspelet och Possler var inte mycket bättre. Huras i all ära, men han kan inte göra allt ensam. Som det är nu hade han haft mer hjälp om matchläkaren hoppade in i båset än de två tuggummituggande nickedockorna.
Sv: Truppen 15/16
MorganaLefaey: Håller med, därför jag sa tidigare med att vi har spelat ett väldigt högt spel med att Welch inte är här från start.
Sen känns spelet i egen zon igen. Och jag vill inte påminnas om förra säsongen.
Framåt börjar det kännas bättre o bättre så inte så orolig för det.
Men man får övertala sig själv att försäsong inte betyder något, att de ungdomliga försöker visa för mycket och de äldre inte anstränger sig för mycket under försäsong.