Inlägg: 1696606
Svarskommentarer
Sv: Truppen 15/16
MorganaLefaey: Precis det målet tänkte jag på. Reideborn borde tagit den pucken som går rakt igenom målgården, är ganska lös och han varit inte attackerad. Men Albin Carlssons agerande är horribelt.
Vet inte hur de går igenom matcherna efteråt. Men nog hade jag hoppats på lite mer engagemang i båset från dem. Nu står Gradin o alavaara apatiska i båset.