honken21: Det tycker jag verkligen inte. Skellefteå var skickligare, men Brynäs är ett väldigt svagt lag som vi verkligen borde vinna emot.
Inlägg: 1697027
Svarskommentarer
Sv: Truppen 15/16
J F K: Väldigt svagt... Känns som du bara kastar ur dig desperationer nu. Ska jag vara helt ärlig så tror jag er icke-framgång beror på att ni inte har ett lag, en lagkänsla. Ni har skrapat ihop ett gäng transatlanter. Men vi får se, det kanske lyckas i längden.
+ 3