Jesse: Modo förlorade även med Nylander, men som vanligt är det onödigt att faktiskst komma med fakta om man diskuterar med dig. Nylander var väldigt bra offensivt, men kanske den sämste forwarden defensivt då han inte ens bemödade sig att jobba hem.
Inlägg: 1697706
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
J F K:
Visst förlorade vi med Nylander men han "vann" en del poäng åt oss...