Inlägg: 1698000
Svarskommentarer
Sv: SHL-premiär Örebro - MoDo torsdag 17/10
MorganaLefaey: Ser att 7-3 nu sjunkigt till 339ggr pengarna. Bah. För många som fånar sig och spelar på resultaten från försäsongen. Trodde jag var ensam fåne.
Säkrar upp med det självklara valet 7-3 till Örebro till 598ggr pengarna.
När man nu slängt bort 2*10kr på förlust så kanske man måste spela på någon form av glädjesiffror också. Men ingen aning vad det kan tänkas bli för resultat som man spelar på.