Har han tröttnat nu, Foppa på is med laget :)
Inlägg: 1698641
Svarskommentarer
Sv: Hemmapremiär MoDo - Karlskrona 19/10
Amitiel: hehe.. Ja då har det gått långt när Foppa måste in på träningen
+ 1
Sv: Hemmapremiär MoDo - Karlskrona 19/10
Amitiel: Misstänker att han inte är nöjd med grabbarnas inställningar senaste matcherna och vill nog ha ändring på det. Han var nog på is för att markera att det är allvar nu. Han hade varirt en bra andra tränare i dagsläget.