Inlägg: 1698698
Svarskommentarer
Sv: Hemmapremiär MoDo - Karlskrona 19/10
Fortfarande ingen? period mot SHL motstånd som vi inte släppt in mål.Runesson håller för övrigt inte SHL klass. Går ständigt bort sig.
Sv: Hemmapremiär MoDo - Karlskrona 19/10
Haataja blev inspirerad av Foppas intåg, så han tog den köksvägen!
Sv: Hemmapremiär MoDo - Karlskrona 19/10
Haha! Ja det är bra Jesse. Nu håller vi på Modo och med din hjälp gör vi 1-0 genom Haataja.
+ 2
Finns inte att förlora mot en nykomling, nu är det på riktigt 💪