Inlägg: 1698754
Svarskommentarer
Sv: Hemmapremiär MoDo - Karlskrona 19/10
MorganaLefaey: Tycker skörder och Ritchie visat vilja sedan är det tomt. Finns ju inget jävla anamma hos spelarna dom åker och skrattar.
Spelarna ser ju måttligt intresserade ut. Inte många pass som går fram o att vinna en studspuck har man inte lyckats med många gånger.