Cyklob: Lapierre hänger inte med i tempot. Och det är inte ett sprakande tempo direkt.
Inlägg: 1698758
Svarskommentarer
Sv: Hemmapremiär MoDo - Karlskrona 19/10
Gusse: Inte bara han som inte hänger med som det känns nu så är det tyvärr inte någon. Vi har ju inte ett rätt tyvärr på isen vi kör enmans show hela tiden. Finns ingen som helst tendens till spel.
Sv: Hemmapremiär MoDo - Karlskrona 19/10
Finns ingenting positivt med detta modo. Uselt över hela banan. Vinner 0 närkamper och låter Karlskrona få ett hav att spela på i egen zon
+ 1