Cyklob: Ta en timeout vi kommer ju för fan ingenvart. Snart är det 1-3.
Inlägg: 1698760
Svarskommentarer
Sv: Hemmapremiär MoDo - Karlskrona 19/10
Cyklob: Pettersson kedjan klart bäst idag. Tillsammans med Hedman och Torp på backen.
Whitney klappkass tyvärr. Och det är inte p.g.a. sega fötter.
Whitney klappkass tyvärr. Och det är inte p.g.a. sega fötter.