Inlägg: 1698781
Svarskommentarer
Sv: Hemmapremiär MoDo - Karlskrona 19/10
modomille: Karlskrona är i alla fall inte mycket bättre. De är dock kopiöst mycket bättre i egen zon från markeringsspel till att spela sig ur press. Ibland får man för sig att vi fan inte vill spela ut pucken...
Sv: Hemmapremiär MoDo - Karlskrona 19/10
modomille: hoppas jag oxå, annars kommer Foppa slå alla på käften
Redigerad kommentar