Inlägg: 1699971
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Linköping, fredag 25/9, 19.00
hellge: Iom att han lämnat stan är det nog tyvärr så att någon släkting är illa däran lr liknande.
Bara hoppas det inte tar för hårt.
Bara hoppas det inte tar för hårt.
Sv: MoDo - Linköping, fredag 25/9, 19.00
hellge: Det där tror jag inte har ett dyft med Modo att göra.
www.allehanda.se/ishockey/shl/modo-blixtinkallar-back-djuse-missar-matchen-1