Fram med whiskyn nu kör vi!
Inlägg: 1700103
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Linköping, fredag 25/9, 19.00
tjern:
Jag är väl en av de som har sågat Dennis Persson mest, men någonting jag gillar med honom är hur han tar sådana där Ryan Gundersson-avslut.
Jag är väl en av de som har sågat Dennis Persson mest, men någonting jag gillar med honom är hur han tar sådana där Ryan Gundersson-avslut.