Tycker om reklamen i anfallszonen 😜
Inlägg: 1700113
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Linköping, fredag 25/9, 19.00
Sven Tuta: Vi får vara glada att Svartvadet värvat bra karaktärer. Hur skulle det annars se ut? #ironi
+ 1