Bad_Brett: 4600 på läktarn säger allt, tyvärr
Inlägg: 1700139
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Linköping, fredag 25/9, 19.00
Sven Tuta: Blir ju så med kräftgång. Tycker dock inte det är så jävla ojämn match. Hade vi satt iaf en i PP hade det ju vare poäng. Hade Reideborn haft en bättre dag också så hade det nog blive poäng också.
Men men flest mål räknas i slutändan.
Men men flest mål räknas i slutändan.
+ 1