Gusse: Hjälper föga, vad tror ni?
Inlägg: 1700151
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Linköping, fredag 25/9, 19.00
Jesse: Jag tror du gör bäst att krypa tillbaka till din gästbok. Förstår inte vad som är så roligt i att glädja sig i andras olycka. Dom andra brynäsarna verkar vara lite mera ödmjuka.
+ 1