Monno: Nu har jag ingen koll på hans historik, men visst finns det en övre gräns. Att nonchalera hårt brukar kunna funka på såna gubbar.
Inlägg: 1700175
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Linköping, fredag 25/9, 19.00
JobbaPuck: Skrev min analys av matchen men HS krascha... Då får det va.