Inlägg: 1700195
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Linköping, fredag 25/9, 19.00
Monno: Håller med fullständigt, såg ganska många av St Louis matcher i fjol innan han gick till Pittsburgh och det här är inte vad jag förväntade mig. Men teka kan han.
Men han är en jävel på teka.