Inlägg: 1700244
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Linköping, fredag 25/9, 19.00
J F K:
Nu larvade jag mig såklart lite. Men jag tycker att diskussionen om MoDos spelsystem och försvarsspel sammanfattas klockrent med denna sketch:
www.youtube.com/watch?v=dqEipMwVMV0
Nu larvade jag mig såklart lite. Men jag tycker att diskussionen om MoDos spelsystem och försvarsspel sammanfattas klockrent med denna sketch:
www.youtube.com/watch?v=dqEipMwVMV0
Länkar:
Akropolis Basket - YouTube
Akropolis Basket - YouTube
Sv: MoDo - Linköping, fredag 25/9, 19.00
J F K: vill verkligen se Djuse göra comeback, grabben har så mycket talang och också den skridskoåkning som krävs för ett så krävande försvar. Men jag är medveten om att han var kass på försäsongen dock.
Vad tror du det låga tempot i spelet beror på?
Vad tror du det låga tempot i spelet beror på?
Vi har heller inte tränarna som jag tycker att det behövts, för ska man få någonting som kräver så mycket av spelarna för att fungera så tror jag vi behöver coacher som hela tiden stöttar och instruerar spelarna. Inte ett par blysänken som tittar ned i bänken.