+ 2
Inlägg: 1700261
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Linköping, fredag 25/9, 19.00
snowden: Det där att medvetet spela BP var inte dumt!
Vi kör helt enkelt med en som fiskar på bottre blå!
Vi kör helt enkelt med en som fiskar på bottre blå!
1. Innan matchen startar, ta time out.
2. När matchen startar, åk skridskor och med inställning till 100% inte 70%
3. När ni hamnar i försvarszon så åker en forward till båset och ni spelar med en man mindre. Där är ni 100%
4. I power play, skut minst ett skott mot mål.