Inlägg: 1700335
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Linköping, fredag 25/9, 19.00
snowden: Varianten igår att två gånger i rad vinna tekiningen men teka den ur anfallszon var ju ingen hit i vart fall!😉
+ 1
Sedan tänkte jag den där tekningsvarianten vi körde för nåt år sedan. Vad hände med den? Ni minns där vi tvekade i egen zon och vid vinst åkte en spelare direkt och bytte och in kom en forward bakom motståndets backar helt fri. Vill minnas att Edwin gjorde mål på den varianten. Vill se mer sånt!