+ 1
Inlägg: 1700668
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
snowden: Det kanske smittar av sig från fansens inställning?
Lätt att skratta åt FBK fansen som grinar när dom ryker i semin.
Men frågan är ju vad som sänder bättre signaler till laget. Grin för att man misslyckas ta guld, eller glädje och lättnad över att vi tog oss tog slutspel?
Lätt att skratta åt FBK fansen som grinar när dom ryker i semin.
Men frågan är ju vad som sänder bättre signaler till laget. Grin för att man misslyckas ta guld, eller glädje och lättnad över att vi tog oss tog slutspel?
God natt