+ 1
Inlägg: 1700824
Svarskommentarer
Sv: Linköping-MODO 29/9 kl 19
InVinoVeritas: Ja mkt kan man kritisera och skratta åt oss för. Men värvningen av Byron Richie är verkligen inte det.
För dom e sämre än Timrå,
Sämre än timråååå, ja dom e sämre än timråååå