Sawchuk: härligt, håller med dig. Att det ska vara så förb.... svårt att svälja stoltheten och inse att vi inte behärskar denna typ av spel.
Inlägg: 1700828
Svarskommentarer
Sv: Linköping-MODO 29/9 kl 19
Sven Tuta:
Nu är frågan om det blir både mål i baken och en lång utvisning. Även om huvudet är lågt.
Nu är frågan om det blir både mål i baken och en lång utvisning. Även om huvudet är lågt.