Heshka var ju snabb suck vilken tomte.
Inlägg: 1700832
Svarskommentarer
Sv: Linköping-MODO 29/9 kl 19
Cyklob: för helvete Heshka, kanske ska ta och jobba hem istället för att tro att han är kronwall...
Sv: Linköping-MODO 29/9 kl 19
Cyklob: Ja, den där var som jeansen. Inte samma fart, men man måste ta det lugnt. Sorensen är tacklingsbar, men den tar ju bara mot huvudet.
Sv: Linköping-MODO 29/9 kl 19
Cyklob: Mja Heshka eliminerar ju sin kille. Men vad gjorde resten av gänget?