jeensen: men jaaa Linköping... vi har fattat att ni försöker skjuta högt på reideborn....
Inlägg: 1700845
Svarskommentarer
Sv: Linköping-MODO 29/9 kl 19
Blake:
Reideborn är ingen matchvinnare den här säsongen, men som sagt. Friläge igen.
Reideborn är ingen matchvinnare den här säsongen, men som sagt. Friläge igen.