Sven Tuta: Hur vanligt är det att det lag med absolut sämst defensivt spel är 100% i BP?
Inlägg: 1700927
Svarskommentarer
Sv: Linköping-MODO 29/9 kl 19
Monno: vet ej men hur vanligt är det för ett shl lag att vara så dålig överlag?
Sv: Linköping-MODO 29/9 kl 19
Monno: Det är iaf ett tydligt tecken på att det inte är individuell defensiv förmånga som brister...
+ 1