InVinoVeritas: får väl börja och bjuda in skolungdom igen för att fylla läktarna
Inlägg: 1700938
Svarskommentarer
Sv: Linköping-MODO 29/9 kl 19
Sven Tuta: Ja gör det, Brynäs gör något liknande, ett vinnarkoncept kanske för Modo