Inlägg: 1701031
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JFK:
Ok. Känner mig rätt "färdigkommenterad" i ämnet:)
Förra säsongen var i vi iaf med till slutet av matcherna, nu är det lite sämre med den saken.
Ok. Känner mig rätt "färdigkommenterad" i ämnet:)
Förra säsongen var i vi iaf med till slutet av matcherna, nu är det lite sämre med den saken.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
J F K:
Jo exakt varför dra på sig lönekostnaden för 2 andra tränare om det går lika bra köra utan.
Jo exakt varför dra på sig lönekostnaden för 2 andra tränare om det går lika bra köra utan.
Under Challe hade vi ett fungerande PP (men inte mycket annat).