Sv: Skadeläget ljusnar för HV71
Sven Tuta:

Poäng på Lördag vore en härlig bonus. Men det man hoppas mest på är att spelet fortsätter att se bättre ut.

Äreft ju svårt att säga efter denna matchen att det har vänt, för ska sanningen fram så var HV riktigt jävla dåliga idag och inte någon rejäl värdemätare.