Vad är det som har hänt med Modos J20 egentligen? De började ju serien skit bra, nu förlorar de match efter match, stort också.
Inlägg: 1702172
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Patrik Källstr:
Är väl som det alltid är, kör inte efter någon spelidé utan hoppas individuell talang ska vinna matcherna åt dom
Är väl som det alltid är, kör inte efter någon spelidé utan hoppas individuell talang ska vinna matcherna åt dom
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Patrik Källstr: Lagt upp en krönika ang. ett beslut som Svarten bör fatta snarast.
+ 1