Inlägg: 1702411
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
ekan67:
Är som sagt inte första gången:
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/shl/farjestad/article19973785.ab
Är som sagt inte första gången:
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/shl/farjestad/article19973785.ab
Även Wikegård är ju en stor MoDoit:
www.allehanda.se/ishockey/shl/wikegard-om-nygren-gate-det-ar-bara-bullshit#Ishockey