Inlägg: 1702454
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sheena Punkrocker: Han fick ingen avstängning alls. Tror inte ens han blev utvisad
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
www.allehanda.se/ishockey/shl/nygrens-forsta-ord-om-tacklingen-det-ser-inte-bra-ut#Ishockey
Som jag sagt tidigare. Nygren verkar vara en bra kille.
Sen förstår jag att han inte vill säga så mkt om debatten. Det är ju inte hans fel att det är som det är.
Som jag sagt tidigare. Nygren verkar vara en bra kille.
Sen förstår jag att han inte vill säga så mkt om debatten. Det är ju inte hans fel att det är som det är.
han sa ganska uttryckligen att han velat haft en längre avställning där.