+ 4
Inlägg: 1703247
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hoppas på mycket folk i Arenan idag och ett jäkla drag så vi kan vända på detta någongång, dom behöver mer folk på hemmaplan för att få mer hockeyglädje så alla ni som bor i närheten ta er dit!:)
Nygren växer mer och mer i mina ögon:
www.expressen.se/sport/hockey/shl/nygren-jag-traffar-ju-honom-i-huvudet/