+ 1
Inlägg: 1704100
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey:
Fast Modo har ju inte något lager, så när du köper från webben så är det ju underleverantör till Intersport som har hand om varorna, och Modo kan ju tråkigt nog inte tvinga dom ha ett lager på 200 byxor om underleverantören hellre vill ha ett lager på 30 och tillverka nya efter behov.
Och det är väl en av få nackdelar sen Intersport tog över, Modo hade mer kontroll på volym när dom själva hade hand om försäljningen.
Fast Modo har ju inte något lager, så när du köper från webben så är det ju underleverantör till Intersport som har hand om varorna, och Modo kan ju tråkigt nog inte tvinga dom ha ett lager på 200 byxor om underleverantören hellre vill ha ett lager på 30 och tillverka nya efter behov.
Och det är väl en av få nackdelar sen Intersport tog över, Modo hade mer kontroll på volym när dom själva hade hand om försäljningen.
Nog ska det gå att hålla ett lager/beställa vid order eller liknande så att de som önskar köpa något faktiskt kan göra det.