+ 3
Inlägg: 1704135
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Icing-Ove: Fast det finns ett problem med resonemanget kring pengar. Är det för pinsamt/jobbigt eller liknande så får spelarna 120k någon annanstans där allt är tillrättalagt utan sådanaa publika tillställningar. I NHL är det inte bara att välja vart man vill spela.
Med det sagt hoppas jag ändå att man kan få spelarna till barnavdelningar och andra pr-grejor.
Med det sagt hoppas jag ändå att man kan få spelarna till barnavdelningar och andra pr-grejor.
Tror det största problemet är att FÖRETAGET Modo Hockey (med en omsättning på 150 mille!) inte ställer krav på sina välbetalda anställda. Jobba hårdare då om det kniper!!