Inlägg: 1704215
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
J F K: Rönnberg sa att laget inte var lika skarpa som tidigare, i övrigt verkade han nöjd. Snarare så att Brynäs nog var det första lag dom inte tilläts dominera mot i lika hög grad som tidigare.
Sen sa jag att vi hängde med rätt så bra för att möta seriens bästa lag, inte att vi är bästa laget och att jag skulle basera det på en enstaka vinst.
Och dagens tips baserar jag som sagt på hur det såg ut mot Frölunda rent arbetsmässigt. Gör vi samma gedigna insats i 60 minuter så får ni det iaf jobbigt att ta poäng.
Men hockey är hockey, jag tar aldrig ut nåt i förskott.
Sen sa jag att vi hängde med rätt så bra för att möta seriens bästa lag, inte att vi är bästa laget och att jag skulle basera det på en enstaka vinst.
Och dagens tips baserar jag som sagt på hur det såg ut mot Frölunda rent arbetsmässigt. Gör vi samma gedigna insats i 60 minuter så får ni det iaf jobbigt att ta poäng.
Men hockey är hockey, jag tar aldrig ut nåt i förskott.
Ja, det är givetvis mycket möjligt att vi torskar ikväll såklart. Över en lång serie så blir det relativt rättvist, men sett över en enskild match så är det mycket med dagsform, koncentration och annat så att det går liksom inte att basera allt på en match. Nu tar du Frölandas enda match mot er som något slags bevis på att ni är minst lika bra, men det vore precis lika korkat att säga att ni är sämre än Rögle för att ni gjorde en plattmatch där.