Inlägg: 1705353
Svarskommentarer
Sv: Truppen 15/16
Teif Alsadi:
jo du, skumt konto. Det kan man säga. Det kanske är som du säger. Möjligen mörkade Svarten en del i den intervju jag såg. Jag hoppas att du har rätt.
jo du, skumt konto. Det kan man säga. Det kanske är som du säger. Möjligen mörkade Svarten en del i den intervju jag såg. Jag hoppas att du har rätt.
Där har du fel hellge! Svartvadet tydde på att det släpptes en hel del pengar från Whitney o lägg där även till haataja. Pengar för Byron blev det nog inte så mycket av. Om allt går enligt svartvadets nuvarande planering så kmr vi ha värvat 3 nya spelare för pengarna (svartvadet letar har uttalat sig att de letar en ny forward o back + att de redan har värvat kiwi)
PS om det står att jag skriver från något skumt konto med fel lag med det här meddelandet så ignorera det. Jag är A Erkén men är inne på min konstiga mobil här i sydostasien