Inlägg: 1706837
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Teif Alsadi: Japp! Hurru mod måste fixa ditt konto... står ju du är LHCare. Ser ju inte bra ut. ;-)
Får han starta ikväll?? Vore underbart! Han var ju bara andra keeper när de förlora med 7-2 och fick ändå inte hoppa in...
Jag tror på succé!
// A Erkén