+ 2
Inlägg: 1710176
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Örebro, FREDAG 13 NOVEMBER 19:00
hellge: Igår fick vi lite frisk luft i lungorna. Vilket var bra för de är ju ingen överdrift att säga att vi MODOiter är hårt prövade, även i år.
Tittade in på MODOs webbshop och hittade detta.
Vill bara säga att de är så sant.
Och hoppas de gäller för samtliga MODOiter.
För de är trots allt bara i motgång som vi behövs.
När vi är på de vinnande spåret så går de av sig själv.
Tittade in på MODOs webbshop och hittade detta.
Vill bara säga att de är så sant.
Och hoppas de gäller för samtliga MODOiter.
För de är trots allt bara i motgång som vi behövs.
När vi är på de vinnande spåret så går de av sig själv.

Om gårdagens match kändes som en SHL-premiär, känns denna match som en hemmapremiär.
Förra gången borta mot Örebro blev man deprimerad av MoDos spel. Det gick så jävla snabbt att man efter 10 minuter direkt förstod att MoDo skulle får svårt att undvika de två sista platserna. Ett till jävla år med ständigt mörker.
Nu har jag fått hopp igen och det är denna match som avgör om vi har ett nytt spelsystem, om vi klarar att gå genom ekluten.
modohockey.se/artikel/72780/
Jag gillar Andreas inställning till dessa så kallade back to back-matcher: "Klarar kroppen att träna varje dag så klarar den att spela varje dag"
Släpp pucken...