+ 1
Inlägg: 1710209
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Örebro, FREDAG 13 NOVEMBER 19:00
NuMo: Backade hem för långt som vi tidigare hade stora problem med. Då blir man stillastående.
Fast vi har varit helt överlägsna är man orolig direkt de skjuter för reideborn ser klappkass ut.
Fast vi har varit helt överlägsna är man orolig direkt de skjuter för reideborn ser klappkass ut.
+ 1
Oj! Där blev vi totalt överspelade. Vi blir stillastående på blå.