Inlägg: 1710748
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Linköping, MÅNDAG 16 NOVEMBER 19:00
Första skottet i mål suck. Lär ju knappast höja självförtroendet för Adam. Nu var det en styrning men endå.
+ 1
Sv: MoDo - Linköping, MÅNDAG 16 NOVEMBER 19:00
Steken84:
Haha!
Reideborn släpper första skottet från hundra meter Iofs. styrning, men som sagt. Blir det styrning, ja då är det mål i baken med närmast 100% säkerhet med Reideborn i kassen.
Haha!
Reideborn släpper första skottet från hundra meter Iofs. styrning, men som sagt. Blir det styrning, ja då är det mål i baken med närmast 100% säkerhet med Reideborn i kassen.
Sv: MoDo - Linköping, MÅNDAG 16 NOVEMBER 19:00
Steken84: första skottet första målet av lhc herregud.
Sv: MoDo - Linköping, MÅNDAG 16 NOVEMBER 19:00
Haha som vanligt. Hur kan 3 matcher i rad mot Linköping börja på exakt samma sätt???
Junland
Borta för LHC